Elégedettségi garancia

Minden általunk keszített frizurára garanciát vállalunk!

Mit is jelent ez?

Mivel egy hajvágás, hajfestés hónapokig napi szinten befolyásolja megjelenésünket, közérzetünket. Számunkra kiemelten fontos, hogy Te elégedett legyél.

Éppen ezért, szalonunkban nem érvényes az a megszokott szlogen, hogy

Távozás után reklamáciot nem fogadunk el!”

Sőt kifejezetten arra kérünk, hogy minden esetben oszd meg velünk véleményedet, tapasztalataidat.

Ha minden rendben zajlott és pozitív élményekkel, elégedetten távozol a szalonból írd meg nekünk.

A dícsérő szó mindenkinek jól esik.

Ha gondolod kattints és akár most rögtön a Google oldalunkon vagy a szalon Facebook oldalán írj véleményt.

Mi a tenni valód, ha problémád akadt?

Ha valami hiba csúszott a gépezetbe és nem olyan lett a frizurád mint amilyet elképzeltél, megbeszéltetek, mindenképp nekünk jelezd először.

Kérlek akkor is szóljál, ha nem a végeredménnyel van gondod, de valami kellemetlenség ért üzletünkben.

Lehetőségeid:

1.

Szóljál fizetéskor a recepciónál.

2.

Ha számodra kellemetlen konfrontálódni, írj privát üzenetet az üzletünk Facebook oldalára.

3.

Ha nem szeretnéd, hogy erről a fodrászod értesüljön, írhatsz közvetkenül a szalon vezetőjének, Recskiné Bunzel Líviának és ő felveszi veled a kapcsolatot.

Minden esetet komolyan veszünk!

Ha valamit nem értesz, kérdésed merült fel, elbizonytalanodtál nyugodtan keress bennünket. Nincsen buta kérdés, hisz Te nem vagy fodrász szakember.

Ha bármiben tanácsot szeretnél telefonálj, írj üzenetet, jelezd számunkra privát formában.

Üzletünkben szerencsére kevés alkalommal fordul elő reklamáció, de van egy protokoll, amit ilyenkor követünk.

Egyszer kell kifizetni a frizurát, de ha szükségessé válik korrekció az már teljesen díjmentes.

Reklamáció esetén pénzt nem áll módunkban visszaadni, hiszünk benne, hogy közösen megtaláljuk a számodra tökéletes eredményt.

Fontos, hogy a végén elégedetten távozz, ha szükséges termékekkel kárpótolunk.

Mi fog történni, ha valamivel elégedetlen vagy?

 

1.

Ha nem tetszik az eredmény, kérlek egyből nekünk szólj.

2.

Tíz napig van lehetőséged jelezni felénk a panaszodat, addig biztosan kiderül, ha valami nincsen rendben.

3.

Szabad időpont függvényében akár rögtön kijavítjuk a frizurát, vagy kapsz egy mihamarabbi időpontot díjmentes korrekcióra. Legkésőbb négy héten belül vállaljuk az ingyenes garanciális munkát.

4.

Alapesetben ahhoz a kolléganőhöz kapsz új időpontot akinél voltál, igény esetén másik fodrászunkhoz, vagy szükség esetén az üzletvezető fodrászmesterhez.

5.

Természetesen olyan is történhet, hogy csak otthon, vagy az első hajmosás alkalmával derül ki, hogy mégsem olyan a frizura, mint amit megálmodtál, vagy megbeszéltetek. Legkésőbb tíz napon belül telefonon, üzenetben vagy személyesen jelezd nekünk a felmerülő problémát.

7.

Minden esetben igyekszünk korrigálni, vagy kárpótolni Téged.

Reméljük erre nem kerül sor és Te is az elégedett vendégeink népes táborához tartozol majd 🙂

Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy sikerüljön beváltani igéretünket:

“Ha hozzánk jársz szeretni fogod a hajad!”